Posts
Life in a Beat - Μικρές ανάσες
Μόλις είδα την ταινία. Κανένας άλλος;
https://filmfestival.gr/el/films/life-in-a-beat/Open linkView original on lemmy.world1η Εκπομπή: Κύκλος Μεγάλες Προσωπικότητες, Μάνος Χατζιδάκις
Προτείνω την εκπομπή 70 χρόνια ιστορίας από τον θησαυρό του Τρίτου. Πολύ αξιόλογο περιεχόμενο.
ΥΓ. Εσωκλειω το πρώτο επεισόδιο αλλά ήθελα στη πραγματικότητα να στείλω την εκπομπή ολόκληρη, ωστόσο δεν βρήκα κάποιον σύνδεσμο προς την εκπομπή γενικά.
https://www.ertecho.gr/radio/trito/show/oi-thisayroi-tou-tritou-epiloges-70-xronon-istorias-trito/ondemand/713256/1i-ekpompi-kyklos-megales-prosopikotites-manos-xatzidakis-epilogi-apo-ta-sxolia-tou-tritou-deytera-17-iouniou-2024-18-00/Open linkView original on lemmy.worldTo reddit με πέταξε έξω
Δε μπορώ να συνδεθώ από infinity. Το reddit μου μέσα.
Πού μπορώ να βρω το Εδώ Λιλιπούπολη;
Σκεφτόμουν να το ακούσω. Θέλω την εκπομπή όμως όχι απλά τη μουσική.
Is it just me or Sponsorblock fails many times?
I get error 500, many times
Καμία ιδέα για το πού μπορώ να βρω καλές εικόνες για προφίλ;
cross-posted from: https://lemmy.world/post/47665680
Τη συγκεκριμένη την είχα βάλει πριν χρόνια, αλλά τώρα θέλω να την αλλάξω.
Καμία ιδέα για το πού μπορώ να βρω καλές εικόνες για προφίλ;
Τη συγκεκριμένη την είχα βάλει πριν χρόνια, αλλά τώρα θέλω να την αλλάξω.
Writing "@" on a post pops up a window that's hard to manage.
You can't see text
Διαθεσιμότητα ftth.
Τον Σεπτέμβριο πέρασε η cosmote από την περιοχή μου και έβαλε οπτικές ίνες. Ωστόσο, ακόμα δεν έχουν ενεργοποιηθεί και δεν εμφανίζονται ως διαθέσιμες στον χάρτη χεμδ. Καμία ιδέα; Ευχαριστώ.
Παίζετε βιντεοπαιχνίδια; Και αν ναι, ποια και πού;
Εγώ έχω ένα 3ds με το οποίο ασχολούμαι. Παλιότερα έπαιζα και στον υπολογιστή αλλά για την ώρα δεν παίζω κάτι. Εσείς;
Ακούω τη Eurovision ραδιοφωνικά και απορώ γιατί δε το έκανα τόσα χρόνια.
Γλιτώνεις όλα αυτά τα κουραστικά σκηνικά ενώ ταυτόχρονα ακούς και τη μουσική και όλα. Συστήνω. Μεταδίδεται από το 2ο πρόγραμμα
Το ελληνικό DW κλείνει
Το DW ανακοίνωσε ότι το ελληνικό πρόγραμμα κλείνει. Είναι κάτι που με ενοχλεί κάπως και δεν θα ήθελα να κλείσει. Ίσως κλείνει, επειδή έχει μικρή απήχηση. Ωστόσο θα έλεγα ότι έχουν και εκείνοι μερίδιο ευθύνης. Στην ελληνική τηλεόραση δε προβάλλεται το κανάλι, ραδιόφωνο δεν εκπέμπει, Instagram δεν έχουν, το yt είναι στα 240ρ κτλ κτλ. Τέλος πάντων, μου μοιάζει ένα σχετικά αξιόπιστο σάιτ και θα είναι κρίμα να κλείσει οπότε σκέφτηκα ότι ίσως αν ανέβει η απήχηση, να αλλάξει κάτι. Υπάρχει σε: Ιστοσελίδα, fb, X, YT, Tiktok, Android app και στο ertflix.



