cinema·Ταινίες & σειρέςbyByteMe Συζήτηση περί Soider-NoirΤο είδατε; Άποψη;View original on lemmy.world1Comments2
Πάνος Δ. electricrequiem.com1Hide 1 replyΤο Spider-Noir λες, ε; Δεν το ήξερα καν, και δεν είμαι και μεγάλος φαν του Cage (πέρα από κάτι τρολιές που έχει κάνει, δεν μπορώ να τον δω σοβαρά σαν ηθοποιό).2
Το Spider-Noir λες, ε; Δεν το ήξερα καν, και δεν είμαι και μεγάλος φαν του Cage (πέρα από κάτι τρολιές που έχει κάνει, δεν μπορώ να τον δω σοβαρά σαν ηθοποιό).
Ναι, αυτό. Κι όμως, είναι αρκετά καλός εδώ, έχει γίνει καλή δουλειά