Spyke

Το Spider-Noir λες, ε; Δεν το ήξερα καν, και δεν είμαι και μεγάλος φαν του Cage (πέρα από κάτι τρολιές που έχει κάνει, δεν μπορώ να τον δω σοβαρά σαν ηθοποιό).

2

Ναι, αυτό. Κι όμως, είναι αρκετά καλός εδώ, έχει γίνει καλή δουλειά

1

You reached the end

Συζήτηση περί Soider-Noir | Spyke