KGBRSSby090 adama çok üzüldümhttps://www.reddit.com/r/KGBTR/comments/1qz3oba/adama_%C3%A7ok_%C3%BCz%C3%BCld%C3%BCm/Open linkView original on lemmy.world2Comments