Maalesef öyle - ama, unutmayalım ki Epic'te hala TL fiyatları var (Steam'in eski fiyatları kadar düşük olmasalar bile). Aynı anda bedava oyun da veriyorlar her hafta...
En kötü ihtimalde Gamepass de iyidir - aylık 160 TL'ye bol bol oyuna erişilebiliyor.
1
Sıçtık, beyler: Steam'de Türkiye için bütün fiyatlar USD'ye geçiyor | Spyke
Biz, bize bedava oyun dağıtan Epic Games'den razıyız
artık oyun alma devri bitti artık alıp oynamadıklarımızı her görevi ile sömürme zamanı
Maalesef öyle - ama, unutmayalım ki Epic'te hala TL fiyatları var (Steam'in eski fiyatları kadar düşük olmasalar bile). Aynı anda bedava oyun da veriyorlar her hafta...
En kötü ihtimalde Gamepass de iyidir - aylık 160 TL'ye bol bol oyuna erişilebiliyor.