Spyke
lemm.ee

artık oyun alma devri bitti artık alıp oynamadıklarımızı her görevi ile sömürme zamanı

2

Maalesef öyle - ama, unutmayalım ki Epic'te hala TL fiyatları var (Steam'in eski fiyatları kadar düşük olmasalar bile). Aynı anda bedava oyun da veriyorlar her hafta...

En kötü ihtimalde Gamepass de iyidir - aylık 160 TL'ye bol bol oyuna erişilebiliyor.

1

You reached the end

Sıçtık, beyler: Steam'de Türkiye için bütün fiyatlar USD'ye geçiyor | Spyke