Spyke
fedditdk·Feddit.dkbyGriffus

Solnedgang sommertid

Fjeldabe her. Hvor sent går solen ned i Danmark på denne tiden av året? Jeg sitter på sentralt østland i Norge, klokka er 21:52, jeg har solen i øynene og skal på jobb i morgen. Dette går ikke. Og så er det altfor varmt i tillegg.

View original on lemmy.zip

Den går også ret sent ned her. Tæt på kl.22 men det bliver jo ikke rigtigt mørkt af den grund. Men hey, kan du ikke gå ned i en dal og få skygge?

5
feddit.dk

Vi er ikke bygget til disse temperaturer! Termometeret i soveværelset siger 26 grader, hvordan skal man sove i det?!

4

I dag (aften) er bedre end i går, men jeg gruer for weekenden.

3
feddit.dk

Jeg puttede min søn med et køleelement i et viskestykke her til aften...

3
SorteKaninreply
feddit.dk

Jeg overvejer seriøst at anskaffe mig en lille varmepumpe til stuen så jeg kan køle huset ned i løbet af dagen og holde en udholdelig temperatur til natten. Det er jo sydeuropæiske tilstande det her. Med klimaforandringer kan man vel kun forvente at det bliver værre og værre. Jeg har lyst til at sige at det plejede måske kun at være en enkelt uge om sommeren hvor det var svært med temperatur om natten, men nu har vi haft den her periode og sommeren er ikke tæt på at være færdig... varmepumpe begynder altså virkelig at lokke vil jeg sige.

2
Underbroenreply
feddit.dk

Lyder fornuftigt; vores grundejerforening "forbyder" varmepumper.... Men man kan dog drømme!

2

You reached the end