Det lyder lidt som noget en analytiker der ved meget om aktier, men ikke aner noget om tech, ville sige fordi de tror på hype-toget som AI-industrien krampagtigt kæmper for at holde kørende.
6
Frygt for en AI-boble lurer: Flere af aktierne faldt i går med over ti procent | Spyke
Hvis man mener at det er overdrevne bekymringer, og ikke en rigtig boble, så har han nok ikke læst Ed Zitrons nyhedsbreve
Det lyder lidt som noget en analytiker der ved meget om aktier, men ikke aner noget om tech, ville sige fordi de tror på hype-toget som AI-industrien krampagtigt kæmper for at holde kørende.