Spyke

Tjah, det var nok forventeligt siden RAM og GPU priser er steget så meget. Rip gamers verden over. Havde ellers håbet at dette ville skubbe på gaming transitionen væk fra windows, men det sker nok ikke med de priser.

5
feddit.dk

Tak for det, AI. De annoncerede Steam Machine lige inden RAM priser gik amok, så alle deres planer omkring pris røg fuldstændig i vasken. Hvis maskinen flopper har AI en stor del af skylden. Den generelle verdenssituation har selvfølgelig også sin del af skylden.

Jeg ved ikke, jeg ville egentlig gerne købe en for at støtte konceptet, og tilkendegive at gaming på linux har en fremtid. Måske melder jeg mig til lotteriet, og så må vi se hvis jeg rent faktisk "vinder" chancen for at købe en.

6

Hvis det gøres på samme måde som steamdeck, så er alle der skriver sig op garanteret at blive tilbudt at købe en...man ved bare ikke helt hvornår man bliver tilbudt det.

2

2Pricy5me

Gad godt have en, men det bliver ikke til den pris. Håber Frame bliver billigere, men det gør den vel næppe.

2

You reached the end

Nu kan man reservere en Steam Machine – og den er dyr! [fra 7500 kr] | Spyke