GreecebyByteMe Παίζετε βιντεοπαιχνίδια; Και αν ναι, ποια και πού;Εγώ έχω ένα 3ds με το οποίο ασχολούμαι. Παλιότερα έπαιζα και στον υπολογιστή αλλά για την ώρα δεν παίζω κάτι. Εσείς;View original on lemmy.world3Comments4
solo piefed.social1Hide 1 replyΑν κ δεν τα παρακολουθώ καθόλου πια, είπα να μοιραστώ ένα λινκ από το free media heck yeah: Gaming / Emulation | Download Games, ROMs, Gaming Tools3
rose56 lemmy.zip1Hide 1 replyΤώρα που έβαλα fiber κατέβασα Sniper Elite 4. Το παίζω στο easy, αλλά η όλη φάση μου αρέσει. Έπαιζα και το graveyard keeper, αλλά το άφησα χωρίς λόγο.1
Αν κ δεν τα παρακολουθώ καθόλου πια, είπα να μοιραστώ ένα λινκ από το free media heck yeah:
Gaming / Emulation | Download Games, ROMs, Gaming Tools
Ευχαριστούμε:)
Τώρα που έβαλα fiber κατέβασα Sniper Elite 4. Το παίζω στο easy, αλλά η όλη φάση μου αρέσει. Έπαιζα και το graveyard keeper, αλλά το άφησα χωρίς λόγο.
Ωραία ωραία