Spyke

Παίζετε βιντεοπαιχνίδια; Και αν ναι, ποια και πού;

Εγώ έχω ένα 3ds με το οποίο ασχολούμαι. Παλιότερα έπαιζα και στον υπολογιστή αλλά για την ώρα δεν παίζω κάτι. Εσείς;

View original on lemmy.world
lemmy.zip

Τώρα που έβαλα fiber κατέβασα Sniper Elite 4. Το παίζω στο easy, αλλά η όλη φάση μου αρέσει. Έπαιζα και το graveyard keeper, αλλά το άφησα χωρίς λόγο.

1

You reached the end

Παίζετε βιντεοπαιχνίδια; Και αν ναι, ποια και πού; | Spyke