Vedligeholdelse af feddit.dk's server vil give lidt nedetid omkring midnat i aften [afsluttet]
I aften vil vi installere nogle sikkerhedsopdateringer som vil resultere i lidt nedetid. Jeg regner med at det ikke bør tage mere end 5-10 min
Edit: Så er feddit.dk tilbage, nu med ekstra sikkerhed
UACCEPTABELT!
...at det ikke tager mere end 5-10 minutter at fikse. Det er jo lidt som om i er ret gode til det her.
Tak for jer 🫶
feddit.dk er jo bogstaveligt talt ubrugeligt...
Vi er jo ikke noget bedre end nets, simpelthen skuffende... /s
Tak for din tid 🙏
Ty
nginx? 🫢
Niks, den blev heldigvis klaret uden genstart, disse opdateringer ligger fx også i kernel.
Hvad skal jeg så bruge mit liv på?
Du kunne prøve at... gisp gå udenfor! 😱
Jeg siger ikke noget hvis i gør det tidligere så i kan komme i seng. En god nattesøvn er vigtig!
Nu har jeg den fordel at jeg ikke skal tidligt op i morgen ;)