Spyke
fedditdk·Feddit.dkbyVonReposti

Vedligeholdelse af feddit.dk's server vil give lidt nedetid omkring midnat i aften [afsluttet]

I aften vil vi installere nogle sikkerhedsopdateringer som vil resultere i lidt nedetid. Jeg regner med at det ikke bør tage mere end 5-10 min

Edit: Så er feddit.dk tilbage, nu med ekstra sikkerhed

View original on feddit.dk

UACCEPTABELT!

...at det ikke tager mere end 5-10 minutter at fikse. Det er jo lidt som om i er ret gode til det her.

Tak for jer 🫶

9

sikkerhedsopdateringer som vil resultere i lidt nedetid. (...) 5-10 min

feddit.dk er jo bogstaveligt talt ubrugeligt...

8

Niks, den blev heldigvis klaret uden genstart, disse opdateringer ligger fx også i kernel.

4
feddit.dk

Jeg siger ikke noget hvis i gør det tidligere så i kan komme i seng. En god nattesøvn er vigtig!

3

You reached the end

Vedligeholdelse af feddit.dk's server vil give lidt nedetid omkring midnat i aften [afsluttet] | Spyke