Spyke
sweden·Swedenbylambipapp

jag saknar gamla XXL

Som titeln säger. Ända sen fraser group köpte ut de andra ägarna av sportvaruhus-kedjan XXL så har jag märkt en tydlig försämring av kampanjer och utbud.

Hela charmen med XXL var att jag kunde hitta guldkorn på rabbat som fick mig att spontan shoppa outdoor-saker till bra pris.

Ungefär samtidigt så lämnade decathlon Sverige. Nu finns det inget alternativ längre om jag vill ha bra grejer som inte kostar som de gör på Naturkompaniet

Har ni några guldklimpar eller kanske lite tröst?

View original on lemmy.world

You reached the end