oPolitikbyooszyj Et stiftende medlem forlader Borgernes PartiEr der snart flere hjul tilbage på den bus?View original on feddit.dk8Comments2
SorteKanin feddit.dk1Hide 1 replyIkke MF'er, vel at mærke. Men stadig en dårlig sag for BP. Var der ikke en eller anden politisk kommentator der kaldte det en "gøglertaxa" når nu partiet ikke er stort nok til at fylde en bus? 😅8
Ikke MF'er, vel at mærke. Men stadig en dårlig sag for BP. Var der ikke en eller anden politisk kommentator der kaldte det en "gøglertaxa" når nu partiet ikke er stort nok til at fylde en bus? 😅
Hahah, den var ny.