Spyke
feddit.dk

Ikke MF'er, vel at mærke. Men stadig en dårlig sag for BP. Var der ikke en eller anden politisk kommentator der kaldte det en "gøglertaxa" når nu partiet ikke er stort nok til at fylde en bus? 😅

8

You reached the end

Et stiftende medlem forlader Borgernes Parti | Spyke