Spyke

Hay apoyu sikeyim bu soruyu bekliyordum. Tabikide. Hatta redditin eski halinden bile çok.

6

diktatör erdoğan'a yapıcı eleştrici yapabilirsin, normalde bu tarz şeylerin hepsi avrupa da düşünce özgürlüğü kapsamındadır. bunun gibi binlerce sunucu olduğu için ve hepsi bagımsız olduğu için hangi birisi ile uğraşacak

5

Hepsi büyük oropu evladı. Kendi çıkarına göre insanları fanatik yapıyor

4

benim burda hesabım varmış be ya, kayıtlı parolalar olmasa unutup gideceğiz. neyse çok abartmadan sövelim, ibne evlatları her seferinde vitesi artırarak geliyor

3
dessmundreply
lemmy.zip

Tr şirket açma işi kötü oldu orayı yıkarlar

3

Burası sağlam duruyor. Hesap açabilmek için dev ekibi ile tam temas halinde bir yazı göndermen gerekiyor. Bizim yazıcaklarımızı görmemesi gereken insanlar zaten göremez bu yöntem yüzünden. Stay safe kanka

1

You reached the end

Korkmadan sövebiliyor muyuz? | Spyke