Spyke
feddit.dk

Flot træ. Men er du ikke bange for at det får mindreværdskomplekser af at stå ved siden af den store stueplante.

16

Jeg foreslår at kyle julertræet ud, og pynte den fede plante i stedet!

11
feddit.dk

Rigtig flot. Det var jo faktisk @[email protected] som fik ideen 😄
Her får i et billede med vasketøj i baggrunden alligevel, fordi sådan er det nogen gange.
Stjernen kommer på d. 23.

12

Mit eget træ ønskede at være anonymt. Men kan sende et af mine svigerforældres:

Btw synes godt nok I har nogle flotte træer :)

Mit træ gik med til et relativt anonymiseret billede hvor man ikke kan se stjernen:

Det er i potte, så der er stadig liv i det. Efter jul planter vi det ud (:

11
feddit.dk

Hvis jeg kender min egen julepsykose ret, så er jeg ikke færdig med at smide ting på træet, men der er efterhånden så meget på grenene at det ikke vil gøre den store forskel. Vi mangler kun et juletræstæppe og det jeg gerne vil have er udsolgt i nærområdet, så det må blive en anden gang ^_^

10
Dreamer95reply
feddit.dk

Pff, der gør da altid en forskel med mere! 😂

Hos min farmor og farfar hang julepynten altid i mindst 3 lag på hver gren

6

Din farmor og farfar lyder som meget fornuftige mennesker ❤️🤘

5
feddit.dk

Bro… er det en avocado i baggrunden???? 8D Jeg uploader lige et billede af mit træ senere! Der er lige nogle last minute hjerter der skal foldes 🤭

9
Nangijalareply
feddit.dk

8O det er godt nok vildt! Jeg har aldrig set dem så store før! Hvor gammelt er det?

4

Jeg tror det er omkring 8-10 år efterhånden, det vokser helt vildt der hvor det står nu. De første 4 år, mens jeg boede i Esbjerg, stod det i en lidt mørkere krog, som det vist ikke helt kunne lide (det smed bl.a. flere af sine blade), men efter jeg har kunnet placere det ved et sydvendt vindue, er det livet voldsomt op.

5

Vi fælder og pynter altid træet den 23. december, og så står det indtil nytår 😊 I år er vi hos mine forældre, så har ikke noget træ hjemme, men det er hyggeligt at se jeres.

8

Så fine træer I har! Jeg vil også være med :) børnene pyntede det idag. Glædelig Jul alle sammen

8
feddit.dk

Midt i pyntningen, det er en gruppeaktivitet. Der følger muligvis et opdateret billede når vi er ved at være færdige.

2

You reached the end

Den Store Feddit-juletræstråd | Spyke