Spyke
feddit.dk

Havde ikke før jeg læste artiklen overvejet, at store firmaer der tjener kassen på slankemidler, lever i symbiose med store firmaer der der tjener kassen på at lave ultraforarbejdet mad.

7

Interresant, og spændende/vigtig vinkel at novo et med til at gøre det individets problem fremfor, at se på fødevare industrien

5
vandsjovreply
feddit.dk

Ligesom insulin industrien også tjener styrtende på overvægtige.

Der er firmaer som er gået i gang med at modarbejde effekten af Wegovy. Problemet er at effekten er den naturlige mæthed/ikke sulten følelse, hvilket vil sige at det ikke blot er Wegovy-brugere som bliver ramt men alle som spiser mad af denne type.

5
Klorofylreply
feddit.dk

Der er firmaer som er gået i gang med at modarbejde effekten af Wegovy.

What. Hvordan det?

3

Tror ikke en "modgift" mod slankemidler i mad nogensinde bliver lovlig i EU. USA er en anden ting dog.

2
Underbroenreply
feddit.dk

Spændende læsning, det vil jeg gerne undersøge nærmere.

4

https://www.bog-ide.dk/produkt/4908948/anette-sams-kroppen-kan-selv-aktiver-dine-naturlige-vaegttabshormoner-lydbog/3267883?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=17339713879&gbraid=0AAAAADkSqofTxYZ4EA9E9P2fKuP9T33SS

Denne bog handler om hvordan man ved at spise korrekt kan stimulerer kroppens egen produktion at vægttabshormoner. Tror jeg nok. Har ikke læst den. Men tænker at der står noget interessant i den. Forfatteren er phd i noget relevant og arbejder vist for novo. Hun er i øvrigt også deltager i en brinkmanns briks om sukker.

2

You reached the end

Sådan blev mad designet til IKKE at gøre os mætte: Historiker dissekerer sultens historie | Spyke