Spyke
fedditdk·Feddit.dkbyooszyj

Den der post, der nu er fjernet, om DNA og masseovervågning i Danmark...

...Det er den første af slagsen (spam/desinformation) jeg har set på feddit.dk, og endda med en feddit.dk-bruger.

Opslaget var oprindeligt krydspostet i 4 andre fællesskaber på andre instanser, men er nu fjernet. Formentlig af mods.

Vedkommende har selv slettet kommentarerne i den oprindelige post ser det ud til.

Er i obs på den bruger @[email protected] , @[email protected] @[email protected] ?

View original on feddit.dk

Ja, vi er på sagen, og der er givet en advarsel. Nogle posts er slettet af brugeren, nogle af eksterne mods og nogle af mig.

16

Hvis man nu i fremtiden ser noget lignende skal man altså ikke være for genert til at sende en rapport til moderatorerne :)

Der var vist en del der så indlægget men vi modtog kun 1 rapport. Det er bare en generel opfordring om ikke at holde sig tilbage med rapporterne - vi vil hellere have flere rapporter som vi ikke reagerer på (falske positive) end vi vil have problemer som vi ikke bliver gjort opmærksomme på (falske negative). Kort sagt, hellere en rapport for meget end en rapport for lidt :)

10

You reached the end

Den der post, der nu er fjernet, om DNA og masseovervågning i Danmark... | Spyke