Spyke
feddit.dk

Et nærmere gennemsyn af organisationens Telegram-kanal viser, at organisationen længe har ment, at de amerikanske myndigheder bruger vejret som våben mod befolkningen, og at radarstationer kan styre vejret.

Man må være tabt langt bag en vogn hvis man tror at mennesker er i stand til at styre vejret... Hvis bare vi kunne, så ville det måske ikke regne så meget over byerne 😅

7
Klorofylreply
feddit.dk

Det finurlige er at de ekstreme vejrfænomener de oplever, faktisk er menneskeskabte. Bare på anden måde end de her typer forestiller sig.

Men ja, nogle gange kan man undres over hvor stor variation der er indenfor vores art.

8

Ja, den videnskabelige konsensus er ikke bekvem for disse folk. Der skal være nogen man kan give skylden. Det er ufatteligt.

4

You reached the end

Vild teori griber om sig i USA efter dødeligt uvejr: - Der er så mange spørgsmål, der skal besvares | Spyke