Spyke
lemmy.world

Ik woon in het buitenland en waar het eerst als je zei dat je uit Nederland kwam was, Nederland = weed en de wallen is het nu Nederland = Verstappen. Toch jammer het is een stuk makkelijker meepraten over het eerste dan het laatste.

1

Een paar jaar geleden (oke, misschien wel langer geleden) ging het altijd over Johan Cruijf. De tijden veranderen en tegelijkertijd ook weer niet.

1

You reached the end

Verstappen wint ook in Canada en komt met 41ste zege naast legende Senna | Spyke