Posts
Fel bekritiseerd fietsenbedrijf VanMoof krijgt uitstel van betaling
Zijn er hier mensen met een VanMoof? Ik ben wel benieuwd naar wat er nu nog mogelijk is met die fietsen, als in: kan je het überhaupt nog gebruiken?
https://www.nu.nl/economie/6272115/fel-bekritiseerd-fietsenbedrijf-vanmoof-krijgt-uitstel-van-betaling.htmlOpen linkView original on lemmy.worldMaaltijdboxen in Italië vol bacteriën, Voedingscentrum waarschuwt
Toch maar weer eens zelf het boodschappenlijstje opstellen dan ;)
Veiling FM-frequenties van start, wat gaat er veranderen op de radio?
Luisteren mensen hier überhaupt nog naar de radio?
Zelf luister ik regelmatig naar KINK dus ik volg dit onderwerp met interesse omdat ik benieuwd ben of zijn een plekje gaan kunnen krijgen.
Man klimt in kerktoren Meerssen en laat urenlang de klokken luiden
Krijg je eerst een grote bak regen over je heen, word je daarna wakker gehouden door de kerkklokken.
Straten Zuid-Limburg onder water na zware regenbuien
Hopelijk is er niemand in deze community die hier problemen door heeft gehad!
So my neighbours got some solar panels installed...
I'm a big fan of solar panels but the alignment could've been better!
Hype Performance Group Suspends Sales of 747 Supertanker
New flightsim drama in the making!
Anybody have an idea about what's going on?
Wat zijn jouw typisch Nederlandse lifehacks?
Zoals de titel aangeeft: wat is jouw typisch Nederlandse lifehack?
Doe jij sambal door de hutspot? Krijg je alle aanbiedingen van de Action live op je smartwatch? Ik hoor ze graag!
Eerherstel voor schrijver en verzetsheld Anton de Kom, excuses aan familie
Eigenlijk ongelooflijk dat de familie van iemand die in de Canon van Nederland staat zo heeft moeten strijden voor eerherstel.
Hoe kan iemand zonder veroordeling al tien jaar in een tbs-kliniek zitten?
Archive: https://archive.is/cH2j0
Weer eens een voorbeeld van hoe de bezuinigen van 10-15 jaar terug nu grote gevolgen hebben. Mensen zitten helemaal vast in het TBS-systeem zonder dat ze ooit veroordeeld zijn.
Tony's Chocolonely komt volledig in handen van Belgische bierfamilie
Ik krijg toch een dubbel gevoel hierbij. Hoe eerlijk is de chocola dan nog straks?
Hoe fora en incheckbalies studenten door de prestatiedruk heen loodsen
Ik blijf het altijd moeilijk vinden bij dit soort programma's: in hoeverre is het eerlijk om de studenten allemaal extra training te geven als het systeem misschien wel gewoon aangepakt moet worden?
Na overlijden leven we online onbedoeld nog jaren door
Toch iets waar je nooit echt zo bij stil staat, maar het toch best een probleem kan zijn voor jouw nabestaanden. Bij mijzelf staan bijvoorbeeld heel veel verzekeringen e.d. gekoppeld via een account gekoppeld aan mijn mailadres.
