Spyke
lemmy.world

Inte helt orimligt att fråga vänner och allierade om några ägg. Tråkigt för USA att de varken har vänner eller allierade

17
ffheinreply
lemmy.world

Tror tyvärr inte svenskt näringsliv och regering delar åsikter med svenska folket i frågan. Tyckte det lät mest som en logistisk fråga för Kronägg, och att de inte skulle haft något emot att exportera till USA om det gått.

3

You reached the end

Äggbrist i USA – ber Sverige om hjälp | Göteborgs-Posten | Spyke