netherlands·Netherlandsbylemmyknow In Nijmegen is een straat met erg creatieve voorgevels, waaronder een met Internet Explorerhttps://goo.gl/maps/daBHveQkKYqfDcWj7Open linkView original on lemmy.ml12Comments4
SuitedUpDev feddit.nlMaakt niet uit, hoe dronken je bent... Je kan altijd wel je huis vinden,. "Ja meneer de agent, ik woon in dat huis dat er uitziet als Internet Explorer aan de voorkant" 😂2
Maakt niet uit, hoe dronken je bent... Je kan altijd wel je huis vinden,.
"Ja meneer de agent, ik woon in dat huis dat er uitziet als Internet Explorer aan de voorkant" 😂
Inmiddels nog niet geüpdatet naar Edge?
Haha geweldig, zo lelijk dat het weer mooi is.
Voordeel van deze buurt is dat je altijd je huis terug kunt vinden.