Spyke
lemmy.one

Jag ser nog var du postar från!

Försök inte komma här och så osämja!

7
Andreasreply
feddit.dk

Hade svenskarna etablerat sig på Feddit lika tidigt som våra fina bröder i syd skulle min profil också vara täckt i blågul, men ty modsen som trodde att /u/spez skulle ändra sig efter protesten! Fredagsgrodan är ett symbol av det förtryck vi swämmisar fick lida under Reddits diktatur. Framåt mot klippan friheten mina swämmelbröder!

9
lemmy.world

Yes! Vi behöver någon grafiker som kan göra en snygg cartoon version av djuret! Eller något åt det hållet.

7
0485reply
lemmy.world

Får ändå säga att det där är en stark första iteration!

7
Andreasreply
feddit.dk

De här ser ännu bättre ut men AI-"konst" är inget jag vill stödja så jag vill hellre teckna den själv ¯\_(ツ)_/¯

4

De där var riktigt fina! Om du kan teckna själv är du varm välkommen att gör det! Kanske till och med kan få en svensk lämmingdjur inbakat i community loggan?

5

You reached the end

Nu när vi har vandrat vidare till grönare betesmarker, är det dags att ta farväl till Herr Boll och välkomna en ny fredagsmaskot? | Spyke