Spyke

Posts

Randomly my dock crashing and window switching stops working?

Sometimes the dock program crashes for what seems to be no reason at all and I have to restart the dock with the killall Dock command in my terminal. Running that command refreshes the dock and makes window switching available again. This is getting pretty annoying that I have to do that every now and again, has anyone else had this problem and what was the solution?

View original on lemmy.world

Solo trip to Vietnam in a week

Just got my visa approved, im so excited. Never done a solo trip before so this will hopefully be something completely different. Also, never been this far away when traveling without my family. Been googling a lot about Vietnam and what you can do and it seems like a really interesting country. AHH can’t wait

(made this in beehaw first, but since they defederated i decided to post it somewhere else)

View original on lemmy.world

Varför är alla så pessimistiska??

Asså blir så trött på att alla alltid ska se allt från den mest negativa sidan hela tiden. Varje grej som händer ska vinklas till det negativa och allt som inte är negativt räknas som oviktigt. Liksom världen är så cool nu med mass ny teknik, mer frihet nu än någonsin, vi lever längre och friskare liv mm.

Vill se världen positivt och optimistiskt men alla andra runt omkring mig försöker dra ner mig, vad ska jag ta mig till :(

View original on lemmy.world

You reached the end