Spyke

Fordi i er allesammen så glad for pizza får i en billede på tallerken i bedre lys

5

Gear dej med 50% fuldkornsmel, rød løg, kartofler og timian. (Ikke vist er rukola som kommer over på)

4
feddit.dk

Grineren, jeg har også lavet pizza de sidste to dage! Der kommer et indlæg snart om det :D EDIT: Her!

Den ser forresten også god ud!

3
Klorofylreply
feddit.dk

Jeg hopper med på vognen og starter en dej om 2 sekunder. Har desværre kun random mel fra Rema - men det kan jo heller ikke være gourmet hver dag.

4
SorteKaninreply
feddit.dk

Remas bagemel er faktisk rimelig god, 12% protein er fint til en pizzadej.

3
Klorofylreply
feddit.dk

Det er faktisk den hustruen købte. Deres økologiske har kun 10%. Det er lidt slattent.

Hvis jeg får tid og energi skærer jeg en 8 mm tyk jernplade til så den kan komme med i ovnen som pizzajern.

3

Tak for linket. Har allerede en jernplade liggende. Vil tro jeg kan have den klar på 15 til 20 minutter. Og jeg kan ikke tjene 600 kr på 20 minutter, så det er umiddelbart godt givet ud ;)

2
ledsreply
feddit.dk

Yup jeg har også godt tyk styk stål i ovn og så godt fart på med 250C det hjælper!

3
SorteKaninreply
feddit.dk

Jeg skruer op på max, dvs. 300 grader i min ovn, men mit infrarøde termometer siger at mit stål når helt op til 320 grader! Det virker godt for mig i hvert fald.

1
ledsreply
feddit.dk

Varmer er vist bedre men så bliver timing lidt mere kritisk

2

Ja jeg kender det godt, der er rimelig stor forskel på 5 minutter og 7 minutter på stålet 😬

1

You reached the end

pizza | Spyke