Spyke
lemmy.world

Blir ju inte lika bra utan ”runket”. Kanske bättre med c/nulla eller nått…. (Finns det några bra svärord som börjar med c?)

6
Andreasreply
feddit.dk

Med tanke på att Kbins communities heter "magasiner" och har /m/-prefixet är det nog bäst att låta den legendariska ordvitsen vila i fred nu :(

Eller kanske vi kan hitta på en ny ordvits som är ett roligt ord i sig och får nya meningar när man tillägger /c/ eller /m/ före första bokstaven?

5
lemmy.world

För att inte tala om alla måsar. Visst, nu är den tiden på året förbi men under våren så får man springa till bilen för att dom inte ska dyka ner för att attackera dig. Hur tänker dom? Skapa bo på tak och sedan bli arga för att folk lever där.

2

Mm så är det, det ända de tänker på är ju att försvara sina ungar. Jag (och andra) brukar kalla de "flygande råttor" pga hur väl de förökar sig och förstör omgivningar med både skrik, skit och skräp.

2

När jag bodde i studentlägenhet hade jag ett måspar som bodde utanför och knullade i tid och otid. Kan aldrig unhear mina upplevelser från det

1

You reached the end

Såklart det händer mig | Spyke