Spyke
feddit.dk

Jeg har lige været ude at øve mig i parallelparkeringer inden min snarlige køreprøve. Jeg er optimistisk omkring den!

14
farsinucereply
feddit.dk

Svaret er altid "Giv Tegn Med Horn Og Lygter"

::: spoiler Stol på mig :::

6

Husk at orientere for fodgængere osv. ved venstre-drejning! Husker stadig hvordan jeg var liiiige ved at dumpe.

4
feddit.dk

Hey, der er Milano-San Remo i morgen, 6 timers kedsomhed og 15 minutter med en puls på 220! Jeg så det for nogle år siden fra start af, og det gav faktisk noget ekstra til løbet, selvom man ikke skulle tro det.

5
HejMedDigreply
feddit.dk

Man kan kun håbe på lige så spændende en slutning som sidste år Hvem er dit bud på en vinder i år? Jeg tror på Pogi i år

4
feddit.dk

Der er jo 30 mulige vindere, så kan lige så godt gå med Mads 😁 men jeg tror mest på MvdP, tror ikke Pogi kan sætte dem med mindre han kører på Cipresa.

3
HejMedDigreply
feddit.dk

Endnu en spændende afslutning! Det var ærgerligt for Mads Det var heldigt at der ikke røg flere i styrtet på nedkørselen

4
feddit.dk

Trak nærmest ikke vejret de sidste 10 km, som altid årets mest spændende finale. Jeg troede sgu ham havde den i år, men Philipsen er bare hurtig.

3
HejMedDigreply
feddit.dk

Elsker Pogi klage over det ikke var hårdt nok. Havde det været hårdere, så havde slutningen selvfølgelig været uden Philipsen og Mads

4

Lidt hårdere og Philipsen og Mattews var ikke kommet op igen. Men Stuyven sad og gemte sig lidt. Ikke sikker på de er så gode venner mere, ham og Mads.

3

You reached the end

[2024-03-15] Fri snak fredag | Spyke