Spyke

Replies

norge

Comment on

Hvilken dagligbank bruker du?

Flyttet fra Sbanken til Handelsbanken. Mest pga gode renter og også pga lokal filial med veldig god kundebehandling. De har også nettbank i nettleser, noe som var viktig for meg. Appen deres er litt enkel, men er ellers stort sett fornøyd. Har også konto i Sparebank1-systemet fordi jeg fikk den i min lokale sparebank da jeg ble født. Bruker den som bedriftskonto i øyeblikket. Litt mye gebyr der egentlig.

You reached the end