Comment on
Protestolar yeniden başlamalı!
Reddit'te alttan alta aşılanan, direnmenin boşuna olduğunu kanıksatmaya çalışan iktidar propagandası artık iyice hissedilir oldu. Israrlı propagandaya hiçbirimiz bağışık değiliz o yüzden bizim de bildiğimiz gerçekleri, bu iktidarın bütün zulümlerini, tekrarlayarak ama normalleştirmeden hafızalara kazımamız gerektiğini düşünüyorum.
Dediğiniz gibi, muhalif vatandaşın daha güvenli olan buraya taşınması gerek ama nasıl yapılır bilmiyorum. Ben bile Reddit'e nazaran burayı nadiren kullanıyorum. Hâliyle, tartışma gerçekleştirmeye uygun bir ortam da pek oluşmuyor.