Comment on
ich❓iel
Reply in thread
An Thunder triggert mich momentan, dass der reply-button unten rechts ständig den letzten Kommentar verdeckt. Aber das wird noch.
Mein Favorit momentan ist die Webapp wefwef.
Comment on
ich❓iel
Reply in thread
An Thunder triggert mich momentan, dass der reply-button unten rechts ständig den letzten Kommentar verdeckt. Aber das wird noch.
Mein Favorit momentan ist die Webapp wefwef.
Comment on
How to revive my Douk-Douk?
Thanks y'all, appreciate your responses. Will test your recommendations and see how it plays out.
Comment on
Is there a way to have thumbnails on Kbin to maintain their aspect ratio? Or can Kbin be updated so that thumbnails maintain their aspect ratio?
Have a look at /m/kbinStyles, there are several userscripts which do what you're looking for.