Comment on
1000 users!
おはようございます
Comment on
1000 users!
おはようございます
Comment on
Is anyone else beginning to mourn reddit?
Reply in thread
Agreed. Reddit is a good friend of mine. I love my small local communities. I fear the worst for them
Comment on
1000 users!
Ohi~
Comment on
1000 users!
Reply in thread
はじめまして。ウェストフォドです。よろしくおねがいします。