Spyke

Replies

sweden

Comment on

Regnet är på väg!

Regn är en myt - som om vatten bara skulle falla från himmeln helt oprovocerat (= Har skaffat en hel bunt med, vad vi i skåne kallar, sillatunnor som samlar vatten hela året (infördes torkan 2018), de räcker till det mesta än så länge men det lär kärva till sig framåt augusti... Man kan bara hoppas det blir bättre, men i det långa perspektivet tror jag nog vi får vänja oss.

Comment on

What hops should i grow?

Reply in thread

Simcoe sounds really interesting (found descriptions mentioning oranges and pine)! Its available in a local brewing shop so i will absolutely try it! Can't find the seeds on the first google try - but if i like it I'm sure there is a way to get them (=

sweden

Comment on

Regnet är på väg!

Reply in thread

Så är det! Har ni plats är mitt tips att göra det dåligt/snabbt och gömma det bakom vedboden eller liknande - men det kan juh gott vänta till i vinter - kommer inget regn att samla upp än på några månader! (=

You reached the end