Comment on
Meer verkeersdoden hier door handelsdeal met VS? Europa versoepelt veiligheidseisen voor grote Amerikaanse auto's
Als je hier iets tegen wilt doen, dan kun je overwegen om lid te worden van de fietsersbond: https://www.fietsersbond.nl/word-lid . Zij zetten zich al sinds de jaren 70 in voor betere fietsinfrastructuur en daarmee ook betere verkeersveiligheid. Daarnaast zou ik iedereen aanraden om dit ook mee te nemen bij de komende gemeenteraadsverkiezingen. Stem op een partij of persoon die het bezitten van zo'n wagen hartstikke kut willen maken in de stad.