Spyke

Ik weet niet of mijn certificaat nog geldig is, maar de reden dat ik mezelf nooit heb aangemeld is omdat ik het erg moeilijk zou vinden om in zo'n situatie terecht te komen. Ik weet niet hoe ik erop zou reageren en heb helaas het idee dat ik er nog best lang mee zou zitten, ongeacht de uitkomst. Als ik toevallig meekrijg dat iemand een hartstilstand krijgt, zou ik uiteraard meteen komen helpen. Het is alleen toch net wat anders om actief dat soort situaties op te zoeken. Het voelt egoïstisch om dit te zeggen, maar ondanks dat ik weet dat je er levens mee kunt redden, vermijd ik het liever.

1

You reached the end

Tekort aan reanimatievrijwilligers, veel mensen ten onrechte bang voor fouten | Spyke