Comment on
Hur klarade ni av nedtiden?
Reply in thread
Samma här, men sen kom jag på att SDs trollfabrik troligtvis saknar djupare teknisk kompetens.
Comment on
Hur klarade ni av nedtiden?
Reply in thread
Samma här, men sen kom jag på att SDs trollfabrik troligtvis saknar djupare teknisk kompetens.
Comment on
Hur använder ni lemmy?
Jag använder det på det minst givna (federerade) sättet, alltså distinkta altkonton för varje instans och bara lokala flöden, hostar ingen instans själv..