Sweden
Är det inte bättre att ha en community med namnet Sweden. Det skulle ge större synlighet när folk söker efter communities. De som kommer från Reddit skulle mer sannolikt söka sig dit då, än till Feddit.nu.
Är det inte bättre att ha en community med namnet Sweden. Det skulle ge större synlighet när folk söker efter communities. De som kommer från Reddit skulle mer sannolikt söka sig dit då, än till Feddit.nu.
Nu verkar det verkligen som att regnet äntligen kommer! Hur känner nu, tråkigt utan sol, eller äntligen lite livgivande regn?