Spyke
feddit.nu

Vad jag inte gillar är det extrema. Antingen är det väldigt varmt och torrt, eller så är det kallt och regn. Det bästa för alla är att det är sol och varmt kanske 6 dagar, och en dag regn.

1
Skymtreply
feddit.nu

Dom bästa dygnen regnar det på natten och är klarblått på dan.

1

Det är sant, med undantag för en dag vi hade i veckan. Efter en het dag, så började det åska och regna på natten. Dagen efter så var det direkt solsken och varmt igen. Det verkade som om nederbörden från natten börja ångas ut ur marken, för det var så varmt och fuktigt så jag stod knappt ut.

1

You reached the end

Den kraftiga värmeböljan är över – nu kommer regnet - P4 Göteborg | Spyke