Spyke

Posts

DanskeOrdOgVendinger·Danske ord og vendingerbymotogo

Med succes!? Virkelig?

Jeg lagde åbenbart lige en "ordre med succes!" på Thomann 😆 Man er jo fristet til at spørge, hvorfor ikke "med triumf" eller "med stjernestøv"? Og er det så også muligt at afgive en ordre "med fiasko" eller "med nedtur"? Ja, det er nemlig rigtigt: AI kommer bare der og tager vores jobs, for det virker bare drøngodt!

View original on feddit.dk
teknologi·Teknologibymotogo

Billader + Solceller + HomeAssistant

Ahoy!

Er der nogen som har erfaring med at koble en billader og et setup med solceller med en Goodwe inverter sammen via Home Assistant så man kun lader bilen hvis der er overskudsproduktion på husstanden? Hvilken lader skal man vælge?

Der er pt. ingen batterier i installationen så det er kun "nu og her"-status der er relevant (indtil videre)

View original on feddit.dk

You reached the end