Spyke
DanskeOrdOgVendinger·Danske ord og vendingerbymotogo

Med succes!? Virkelig?

Jeg lagde åbenbart lige en "ordre med succes!" på Thomann 😆 Man er jo fristet til at spørge, hvorfor ikke "med triumf" eller "med stjernestøv"? Og er det så også muligt at afgive en ordre "med fiasko" eller "med nedtur"? Ja, det er nemlig rigtigt: AI kommer bare der og tager vores jobs, for det virker bare drøngodt!

View original on feddit.dk
No comments on the original post yet.
Med succes!? Virkelig? | Spyke