Comment on
Velkommen Reddit flygtninge!
Reply in thread
Tak! Hmm... Der var vist ingen personlig hilsen da jeg joinede Reddit. Det starter godt ;)
Comment on
Velkommen Reddit flygtninge!
Reply in thread
Tak! Hmm... Der var vist ingen personlig hilsen da jeg joinede Reddit. Det starter godt ;)