Spyke

Replies

Comment on

[2023-08-25] Fri snak fredag

Reply in thread

Jeg kan se cirka tre potentielle grunde til ikke at bruge den editor man bedst kan lide:

  1. Man er en del af et team der bruger parprogrammering, så det er mest effektivt hvis alle bruger det samme.
  2. Projektet har nogle editor-plugins eller værktøjer der er obligatoriske. F.eks. Visual Studio + NCrunch.
  3. Hvis der er forskel på editorers formattering eller code cleanup, og projektet ikke har styr nok på sit git setup til at kontrollere det med hooks (eller det er umuligt/svært i det givne sprog).

You reached the end