Spyke

Replies

norge

Comment on

Her stjeler Moxnes solbrillene

Rødt vil ha lavere lønn for politikere og folk i politiske toppjobber. Rødt ønsker generelt å kutte nivået på lønn for politikerne

Dette må være et uttrykk for at det er hardt å leve på politikerlønn? Spørs om ikke Moxnes sliter litt med politikken han selv kjemper hardt for?

You reached the end