De ernstige PFAS-vervuiling [Zembla]
Goed journalistiek werk weer van Zembla!
View original on feddit.nl
Goed journalistiek werk weer van Zembla!
Van de vierde plaats naar de twintigste plaats
Ik heb niet genoeg kennis over dit onderwerp en voel me niet geroepen om hier echt een mening over te vormen. Juist daarom (en omdat ik er meer over wil leren) ben ik wel benieuwd naar die van mensen die hier meer kennis over hebben. Waarom wordt de erkenning van 1945 als aanval op het bestaansrecht van de huidige RMS regering gezien?