Comment on
I dag siger vi endeligt farvel til NemID
Reply in thread
Helt uenig. Jeg er simpelthen ikke fan af papir. Alt skal være digitalt, stod det til mig.
Comment on
I dag siger vi endeligt farvel til NemID
Reply in thread
Helt uenig. Jeg er simpelthen ikke fan af papir. Alt skal være digitalt, stod det til mig.
Comment on
Velkommen Reddit flygtninge!
Reply in thread
Tak