Spyke

Replies

Comment on

Merhaba yeni saçmalayıcılar :3

Zaten konsept serbestlik, bu büyüyen her subda oluyor. Şuanki durumu başka sebeplere yıkmak insanların işine geliyor. Topluluk dinamikleri hakkında bilgin olup olmamasıyla alakalı bir konu. Bunun hakkında "serbestlik mi istiyorsunuz denetim mi" diye sabitli bir post bile var ama işine gelene.

You reached the end