Comment on
İyi geceler saçma halkı. Minibooklu geceler diliyorum
İyi geceler
Comment on
İyi geceler saçma halkı. Minibooklu geceler diliyorum
İyi geceler
Comment on
Eh?
Reply in thread
Hehe
Comment on
İyi geceler saçma halkı. Gtr'lı rüyalar diliyorum
Bana teto yeter kardeşşş
Comment on
Sa beyler
Sana da selam bey
Comment on
Merhaba yeni saçmalayıcılar :3
Zaten konsept serbestlik, bu büyüyen her subda oluyor. Şuanki durumu başka sebeplere yıkmak insanların işine geliyor. Topluluk dinamikleri hakkında bilgin olup olmamasıyla alakalı bir konu. Bunun hakkında "serbestlik mi istiyorsunuz denetim mi" diye sabitli bir post bile var ama işine gelene.