Spyke

Replies

Comment on

Lemmy

Reply in thread

@Stugan @[email protected] Kul! Och en annan kul grej är att jag svarar via mitt Mastodonkonto nu på social.spejset.org :)

Men det är mest kul och ballt för mig just nu. Jag använder mest detta konto för att snacka med andra på mastodon. Diskussionen på forum blir ofta lite annorlunda.

You reached the end