Spyke

När är stämman? Kan man motionera och ABF-gubba den? Kommer någon lyfta valutaavregleringen 1985?

3
aggregatet.org

Oj shit så om man @aggregatet på masto dyker det upp som post här? Visste ej

2

Jepps! Du kan kommentera enskild gemenskap också som klimat, socialism, så kommer det där

2

You reached the end

Tänkte recensera stämmomaten på Dagens ETC:s stämma, troligtvis här, på eller mitt nyhetsbrev. Får se. | Spyke