aggregatet·Aggregatetbylaxsill Tänkte recensera stämmomaten på Dagens ETC:s stämma, troligtvis här, på eller mitt nyhetsbrev. Får se.Tänkte recensera stämmomaten på Dagens ETC:s stämma, troligtvis här, på @aggregatet eller mitt nyhetsbrev. Får se.View original on social.spejset.org3Comments8
Samuel social.spejset.org@laxsill @aggregatet Spännande! Du får gärna skriva om stämman rent allmänt3
RobinZachari aggregatet.org3Hide 3 repliesNär är stämman? Kan man motionera och ABF-gubba den? Kommer någon lyfta valutaavregleringen 1985?3
laxsill aggregatet.org2Hide 2 repliesOj shit så om man @aggregatet på masto dyker det upp som post här? Visste ej2
samuel replyaggregatet.orgJepps! Du kan kommentera enskild gemenskap också som klimat, socialism, så kommer det där2
@laxsill @aggregatet Spännande! Du får gärna skriva om stämman rent allmänt
När är stämman? Kan man motionera och ABF-gubba den? Kommer någon lyfta valutaavregleringen 1985?
Gör det! Man måste väl ha en aktie för yttranderätt I guess
@RobinZachari det här är all info jag fått
Bilden kom inte med, här är den
Oj shit så om man @aggregatet på masto dyker det upp som post här? Visste ej
Jepps! Du kan kommentera enskild gemenskap också som klimat, socialism, så kommer det där
@laxsill Tydligen även tvärtom.