Spyke

Replies

norge

Comment on

Velkommen

Takk! Litt uoversiktlig og uvant interface, men man blir vel vant til det. Men hva er greia med at når man kan «select language» når man skriver en post så har man alternativer for «norsk nynorsk» og «norsk», men ikke «norsk bokmål»?

norge

Comment on

Kommentar: Dette er krise for Freia

Jeg lurer veldig på hva Mondelez gjør hvis de blir droppet fra de tre store dagligvarekjedene. Jeg tror dessverre enden på visa blir at det blir lettere for dem å selge seg ut av Norge enn å trekke seg ut av Russland, og selv om det jo er positivt det også så er det jo ikke det som er hovedmålet.

Uansett koster det meg lite å kjøpe sjokoladeplatene mine fra Nidar fremover.

You reached the end