Spyke

Replies

norge

Comment on

Hvilken dagligbank bruker du?

Bruker også Nordea pga fagforening og lånerente. De henger litt bakpå med nettbank og mobilbanken, men kommer ofte med oppdateringer som gjør det litt og litt bedre. Men hadde jeg fått bedre rente et annet sted, hadde jeg byttet.

You reached the end