Spyke

Replies

france

Comment on

L'état de /r/france

Reply in thread

il y a surtout une poignée d’habitués qui fout la merde

Depuis un très long moment j'avais la sensation qu'il n'y avait que des habitués qui se risquaient à poster tellement l'ambiance était électrique et délétère. Perso j'ai complétement arrêté de me poster et commenter, me contentant des titres façon Google News. Pour le moment, les trolls énervés n'ont pas eu envie de migrer au vu du peu de lemmeurs qui pourraient devenir spectateurs malgré eux de leur ego démesuré. Pour le moment...

general

Comment on

What really means the federation of universes, and why you must plug in your brain again

I don't blame anyone for not knowing how to setup an instance, it's really cumbersome to say the least. I just wanted to push people into wanting their own instance, so starting to ask the proper question: "how can I run my instance easily?"

As I said, there is no good answer to that question yet, and I wish the clever developpers wandering here could build a good "one button" solution to this issue.

You reached the end