Spyke

Replies

Comment on

Hvad er jeres tanker om Reddit-situationen og Lemmy?

Jeg forstår godt hvad du mener ifht Nutomic og Dessalines, og jeg kan sagtens genkende at det giver grund til skeptisme hos folk - men den telefon du sidder med i hånden lige nu er også udviklet i lande som i Vestens øjne har tvivlsomme principper og overbevisning. Det samme er din bil, din wifi router, det meste af din PC/Mac og dine køkkenmaskiner.

Comment on

Lemmy fra mobilen -- hvad gør I?

Jeg startede med Jerboa men blev lidt frustreret over crashes og bugs. Blev anbefalet at prøve https://wefwef.app og må sige at jeg ikke har kigget mig tilbage siden, både på mobilen og desktop. Jeg går stadig og venter spændt på Sync for Lemmy, da jeg altid har været kæmpe fan af Sync til Reddit, men det ligger vist stadig 6+ uger ude i fremtiden

nyheder

Comment on

Paludan må ikke nærme sig Folkemødet

Reply in thread

Helt basalt så handler det om opretholdelse af god ro og orden. Det er en af politiets grundlæggende ansvarsområder.

Det handler ikke om at forbyde Paludan (eller andre) i at udtale sig, eller at give mundkurv på folk som er kritiske over for en religion / regeringen / vacciner / whatever. Det er et spørgsmål om en helt simpel vurdering af om det er en situation der kan eskalere og være kilde til uro eller optøjer, og det er ikke en svær vurdering her.

Comment on

PSA: Lemmy votes can be manipulated

Reply in thread

How would that work? How will new instances/servers ever get a chance to grow if the fediverse only allowed those who are already whitelisted? Sorry for my limited knowledge about fediverse but it sounds like that goes directly against the base principle of a federated space?

You reached the end