Comment on
Någon som läst Frithjiofs Saga? (Esaias Tegnér)
Svenskaläraren pratade om den i gymnasiet men jag har inte läst den. Läraren läste några stycken ur den har jag för mig.
Comment on
Någon som läst Frithjiofs Saga? (Esaias Tegnér)
Svenskaläraren pratade om den i gymnasiet men jag har inte läst den. Läraren läste några stycken ur den har jag för mig.
Comment on
[SVT] Trump inför tioprocentiga strafftullar mot Sverige
Reply in thread
Han verkar ju vara senildement så ja, han glömmer nog snart.
Comment on
European Open Source framwork- Have your say
We'll said, I'm not really qualified to elaborate on the subject at all but agree with everything you wrote. :)
Comment on
[Aftonbladet] Storfavoriterna plockas bort från GB:s sortiment
Reply in thread
Fast de senaste åren har den bara krympt och glassen i den har bytts ut till något helt kritvitt som knappt smakar något alls. Det är dags att släppa taget. ❤️🩹